Popular Posts

kisah-kisah kue

Aku lupa lagi...NHC Oh NHC..

27 June 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..Alhamdulillah tadi dah selesai present slide untuk "2011 Malaysia NHC convention" bersama Zaki dan group members yang lain..Aku dan group members yang lain dari Boon Siew Honda mewakili dari geng2 Maintenance & Facility..Group kitaorang diberi gelaran "Kaizen"..NHC 2011 bertempat di Honda Melaka Sdn Bhd, mempertandingkan 12 kumpulan dan kumpulan aku present 3 kumpulan yang terakhir..


Sebelum berdiri kat depan, semangat bukan main tapi bila dah kat depan, amik ko, apa yang ada dalam kepala otak, xterkeluar pown..haha.."Aku lupa lupa lagi"..Aku tengok zaki, zaki tengok aku..dengan selamber memberi isyarat mulut yang muncung membawa maksud "abaikan je,teruskan ke next slide"..haha..Tapi memang serius kumpulan2 yang bertanding memang hebat2 belaka, cakap omputih macam ayaq bak hang..suma hapai dalam kepala otak dah..aku lak tercungap2 kat depan, sebab tue asyik terlupa..Pengalaman pertama present depan Jepun2 ramai2..


Kumpulan aku usulkan tajuk mengenai "Safety"..nie lah project yang group Kaizen dipertandingkan..masalah berkenaan dengan petrol overflow..


kredit kepada group members aku "mat pon" sebab draw menda nie bagi senang paham..haha


So, semua dah berlalu..lepas nie pukul 6.30 petang bersiap2 untuk dinner dan acara penyampaian hadiah..aku xkira, nak makan banyak2 dan bleyh jenjalan cari hadiah sikit kat Melaka nie untuk bawak balik Penang..Sebab hotel penginapan aku sekarang nie bersebelahan ja ngan Dataran Pahlawan..huhu..k roger n out..

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat