Popular Posts

kisah-kisah kue

MAN Juara Raja Lawak Musim Ke-5

19 March 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..alhamdulillah semalam dah berlangsungnya pertandingan ataupun gelanggang akhir raja lawak musim yang ke-5 dimana menyaksikan perebutan tahta raja lawak diantara MAN,R2 dan juga BALAS..pada pandangan aku dari apa yang aku tengok persembahan semua peserta semalam, untuk persembahan pertama iaitu free style, ranking yang persembahan terbaik mengikut turutan 1. R2,2. MAN,3. BALAS..dan bagi persembahan kedua iaitu musical comedy 1. MAN,2. R2,3. BALAS..keputusan telah berpihak kepada MAN sebagai raja lawak bagi musim kali nie...tahniah buat MAN..huhu..aku pun enjoy dengan persembahan dia malam tadi..memang dia layak untuk bergelar juara..paling suka dengan persembahan musical comedy dia..membawa lagu ciptaan sendiri "MAT REMPIT"..cayalah MAN..huhu.


MAN sebagai juara raja lawak musim ke-5..tahniah3x..


Gandingan adik beradik kumpulan R2 sebagai naib juara


Kumpulan BALAS ditempat ke-3


Sebagai meraikan kemenangan dia, aku akan uploadkan video2 persembahan dia dari gelanggang pertama hingga final untuk dikongsi kepada semua..insyaAllah..tungguuuuuuu..



0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat