Popular Posts

kisah-kisah kue

Safee Sali sah ke Pelita Jaya

08 February 2011 ·



(aku dah malas nak edit..amik jew kat sini..aku gune pic nie taw bro..huhu)


Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..aku rasa sume peminat bola sepak tanah air pown dah twu berkenaan dengan penghijrahan safee sali, aku yang lambat nak update..haha..pemain selangor ini sah ke kelab liga indonesia "Pelita Jaya"..sekarang semua persoalan itu telah terjawab..Mohd. Safee Mohd. Sali berusia 27 tahun akan beraksi bersama kelab Indonesia, Pelita Jaya bermula pada 14 Februari ini.

Dipetik dari akhbar KOSMO..terima kasih atas info..





“Apa yang saya boleh katakan adalah Safee akan mengikat kontrak selama setahun bersama Pelita Jaya iaitu sehingga 31 Januari 2012.
“Namun, mengikut syarat yang telah ditetapkan, Safee perlu kembali beraksi bersama Selangor sebaik sahaja kontraknya tamat kelak.
“Jadi perlawanan antara Selangor dengan Kuala Lumpur yang dijadual berlangsung di Stadium Shah Alam Sabtu ini akan menjadi perlawanan terakhir buat Safee dengan Selangor”
p/s : kita amik yang positif, walau[own pelita jaya berada pada kedudukan tecorot carta, diharapkan dengan kemasukan safee akan memberi impak baru..safee sali, tunjukkan kemahiran anda dan timba pengalaman baru buat diri anda..selamat berjaya..



1 tengah goreng:

Joey said...
February 8, 2011 at 11:57 PM  

harap dia berjaya dengan carier dia.

entry baru Pemain bola yang dilabel gay

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat