Popular Posts

kisah-kisah kue

LEMAN RAJA LAWAK 5

07 February 2011 ·


Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..sape tengok raja lawak musim ke-5..?? layan x, layan x..oklah berbalik pada tajuk entry aku hari nie.."Leman RL5"..sebenarnyer aku peminat pelawak leman nie sebab lawak yang dibawa oleh beliau memang lawak original kampung..aku pown paham dan leyh gelak..sampai kadang2 terikut2 tagline dia "Aku xpaham betoi lah"..minggu pertama aku tengok raja lawak, aku memang dah tertarik dengan lawak beliau..minggu pertama, kedua dan ketiga memang best, juz minggu ke-4 ja leman kurang menyengat sikit tp xpa yang penting aku leyh layan lawak dia...

leman dengan lawak kampung..memang terbaek..


tapi yang aku sikit terkilan dengan segelintir pihak yang asyik mengutuk si leman nie..macam2 tohmahan yang diberikan pada beliau kat facebook..aku pown xpaham...cara pihak2 yang mengkritik nie melampaui batas sangat..aku bukan leman pown terasa hati, inikan pulak si leman sendiri..apa2 pown buat sume penyokong2 raja lawak, kalau berminat, undilah pelawak2 yang anda minati k..seandainya ada pelawak2 yang anda xminati tue, janganlah pulak dicaci macam tue..kasihan kat mereka2 nie, sume datang mencuba nasib dan dah buat persembahan yang terbaek buat semua...bukan senang nak buat lawak ( nak buat orang ketawa ) bukan senang..


p/s : buat abang leman, all the best buat abang leman...aku akan tetap mengundi "leman"..lawak kampung tetap jadi pilihan..LEMAN terbaek..


"AKU XPAHAM BETOI LAH"


1 tengah goreng:

Anonymous said...
June 8, 2012 at 1:52 AM  

leman dah mula berjinak dalam politik selepas keluar dari raja lawak ,tengok kat bloq Abu Nawas.hebat leman.jujur dalam pertempuran hidup.

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat