Popular Posts

kisah-kisah kue

urmm..bOsanl3rr

02 December 2010 ·

Seperti hari-hari yang biase...aktiviti yang sama dan sama..sama lagi...dan lagi...oOo yeah!!...tersangatlah benci tahap gaban..nasib baek bangun2 pagi wireless ada..leyh aku mendownload, berfacebooking dan berblogging..terhiburla cikit jiwe yang kebosanan nie..masa petang aku hanya dihabirkan dengan menonton movie yang aku download tengahari tadi..


"Jangan Pandang Belakang Congkak 2"



memang lawak r gak..watak yang dibawa mazlan pet2 yang banyak membantu..hehe..
kurang dah cikit tahap kebosanan aku nie..hari nie masa berjalan cukup pantas sampaikan aku xsedar dah nak malam..tadi kul 7.30 petang, aku memangxmis lah tengok rancangan baru kat tv9..

"Rasa-rasa"

chef anis nabilah (comey x..?)

rancangan memasak la..chef anis nabilah la hos dan chef rancangan nie..masakan yang simple tapi sedap..aku nie memang xpandai nak masak tapi memang suka tengok rancangan2 masakan...aku pown tataw nape..huhu..terbaek dari ladang habaq maii..
aku sempat gak salin resepi2 yang dimasak tadi...haha...poyo jew kan..k lah dah xtwu nak taip ape..nak menyambung mendownload movie yerr..
roger n out..


0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat